Twitter Updates

Sunday, February 05, 2006

李克勤演唱會06

今天和老婆去了看李克勤演唱會, 都算唔錯。不過如果冇阿旺出場會更好。我送俾老婆部Fujifilm F10都發揮了它ISO1600的威力。相片的noise都ok。如果我有帶我爸爸的Pro1我就可以比較它們在不夠光的拍攝能力。

和太太過了一個開心的一晚。多謝老婆陪我!


會場用了麻雀枱做concept.


克勤帶了他的小狗上台。

不同樂器的樂手奏了首Victory

而今次的嘉賓是阿倫, 唱了一首"小風波"。


麻雀枱一定要有麻雀燈!

4 comments:

Simple said...

你就好喇,有老婆陪。
你點樣報答佢先?

Joel said...

去之前同佢一齊食日本菜, 有佢最喜歡的甜蝦。

Anonymous said...

yesyes! 甜蝦甜蝦~~ =)

Ken Lei said...

我最喜歡吃甜蝦哦!